Najczęściej zadawane pytania
Regulamin wersja opublikowana 17.02.2025 do pobrania TUTAJ.
proces zakupu
W jaki sposób mogę dokonać zakupu na stronie?
Wejdź na stronę krainatysiacaliscilisci.pl lub bezpośrednio do Sklep Spełnienie i wybierz program lub warsztat, który Cię interesuje. Dodaj go do koszyka i postępuj według instrukcji w opisie.
Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?
Tak, możesz. Na stronie sprzedażowej programu znajdziesz dane do przelewu tradycyjnego.
Na wszelki wypadek podaję Ci też dane do przelewu poniżej:
odbiorca: Pełnia Spełnienia Katarzyna Butryn
adres: ul. Iwaszkiewicza 7, 30-698 Kraków
NIP: 6782993939
IBAN: PL 28 2490 0005 0000 4500 1849 6610
Nazwa banku: Alior Bank SA
Adres siedziby banku: ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
BIC/SWIFT: ALBPPLPWXXX
Mieszkam zagranicą – w jaki sposób mogę dokonać płatności?
Przyjmujemy płatności zagraniczne za pośrednictwem Stripe. Jeżeli potrzebujesz indywidualny link, żeby dokonać platności lub nadal nie jest to optymalne rozwiązanie dla Ciebie – skontaktuj się z nami, najlepiej drogą mailową dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com
Kupuję kurs w sklepie i po kliknięciu “kupuję i płacę” pojawia się zdanie “kod pocztowy płatności nie jest prawidłowym kodem pocztowym”.
Spróbuj:
- wyczyścić ciasteczka w przeglądarce lub przejść w tryb incognito
- wybierz opcję “Pay pal checkout” i wpisz kod pocztowy zgodny z Twoim kodem pocztowym w Pay pal
- sprawdź czy format kodu pocztowego jest prawidłowy.
Jeśli te opcje nie zadziałają, możesz opłacić kurs tradycyjnym przelewem bankowym. Skontaktuj się wówczas z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com
Kupiłam kurs przez stronę, co dalej?
Otrzymasz od nas automatyczne maile:
1) z potwierdzeniem złożenia zamówienia,
2) z potwierdzeniem dokonania płatności,
3) z dostępami do treści
Jeżeli do 10 minut nie otrzymasz żadnego z tych maili, sprawdź proszę zakładkę Spam w swojej skrzynce mailowej, a jeśli tam nie znajdziesz żadnego liściastego maila – skontaktuj się z nami drogą mailową na adres dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.
Nie mogę się zalogować. Hasło lub login są nieprawidłowe.
W pierwszej kolejności, spróbuj zresetować swoje hasło, klikając w link “Zresetuj hasło”, widoczny poniżej okienka logowania na stronie https://www.kasiabutryn.com/login/. Pamiętaj, by wyczyścić cookies (ciasteczka) w Twojej przeglądarce albo przejść w tryb incognito.
Jeśli zmiana hasła nie pomoże, daj nam znać na adres dziendobry@kasiabutryn.com.
Czy mogę zmienić hasło? Jak to zrobić?
Oczywiście. Po zalogowaniu się, kliknij tutaj. Wyświetlą się informacje, które możesz dowolnie modyfikować.
płatności jednorazowe
Czy wystawiacie faktury?
Tak, ZAWSZE wystawiamy faktury VAT (nieważne czy je potrzebujesz czy nie – po prostu mamy taki obowiązek w ramach legalnie prowadzonego biznesu). Standardowo robimy to na adres podany w przelewie lub płatności. Jeśli chcesz zmienić dane na fakturze, skontaktuj się z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.
Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?
Tak, możesz. Na stronie sprzedażowej programu znajdziesz dane do przelewu tradycyjnego.
Na wszelki wypadek podaję Ci też dane do przelewu poniżej:
odbiorca: Pełnia Spełnienia Katarzyna Butryn
adres: ul. Iwaszkiewicza 7, 30-698 Kraków
NIP: 6782993939
IBAN: PL 28 2490 0005 0000 4500 1849 6610
Nazwa banku: Alior Bank SA
Adres siedziby banku: ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
BIC/SWIFT: ALBPPLPWXXX
Mieszkam zagranicą – w jaki sposób mogę dokonać płatności?
Przyjmujemy płatności zagraniczne za pośrednictwem Stripe. Jeżeli potrzebujesz indywidualny link, żeby dokonać platności lub nadal nie jest to optymalne rozwiązanie dla Ciebie – skontaktuj się z nami, najlepiej drogą mailową dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com
Co się stanie, jeśli opłacę kurs z cudzego konta bankowego?
Poinformuj nas o tym. Bez takiej wiadomości zakładamy konto na stronie i wystawiamy fakturę na dane osoby, która robiła przelew.
Czy mogę dokonać płatności z konta w innej walucie niż PLN?
Tak, jeśli wybierzesz przelew SEPA w PLN, w kwocie równej wartości produktu, który kupujesz. Taki przelew daje gwarancję, że na moim koncie zostanie zaksięgowana właściwa kwota w złotówkach. Nie akceptujemy płatności przeliczanych po kursach banków z innych walut, ponieważ generują one niepotrzebne problemy księgowe i często wiążą się z koniecznością dopłaty (drugiego przelewu) od Ciebie.
Nie zapłaciłam kolejnej raty za kurs – co dalej?
Opóźnienie w płatności którejkolwiek raty za kurs o 3 dni robocze skutkuje zablokowaniem Twojego dostępu Kupującego do treści kursu. Opóźnienie w płatności o 5 dni roboczych skutkuje zablokowaniem dostępu również do bezpłatnej społeczności na Facebooku “Namiętności 2022 – Mistrzowskie Kreacje Premium Kobiet”.
płatności ratalne
Czy wystawiacie faktury?
Tak, ZAWSZE wystawiamy faktury VAT (nieważne czy je potrzebujesz czy nie – po prostu mamy taki obowiązek w ramach legalnie prowadzonego biznesu). Standardowo robimy to na adres podany w przelewie lub płatności. Jeśli chcesz zmienić dane na fakturze, skontaktuj się z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.
Płatności abonamentowe
Jeśli wybrałaś płatności za pośrednictwem Stripe, za 30 dni pieniądze zostaną ściągnięte z Twojego konta ponownie. Chcąc zrezygnować, zmień ustawienia swojego konta płatności.
Jeśli płatność miała zostać ściągnięta, ale nie było odpowiedniej ilości środków na koncie, nie musisz robić tego manualnie. Gdy wpłacisz pieniądze na konto, program automatycznie je ściągnie.
Jeśli płacisz przelewem z konta bankowego, masz dwie możliwości:
- Pilnujesz daty i robisz przelew co 30 dni
- Zlecasz bankowi płatność stałą co 30 dni.
Zapłaciłam ratę podwójnie – co robić?
Może się tak zdarzyć, gdy ustawiłaś zlecenie płatności cyklicznej, a w momencie płatności na Twoim koncie nie było wystarczających środków. Opłaciłaś więc ratę przelewem, a po wpłynięciu środków system również pobrał kwotę z Twojego konta. Skontaktuj się wówczas z nami na dziendobry@kasiabutryn.com
Co się stanie, jeśli opłacę kurs z cudzego konta bankowego?
Poinformuj nas o tym. Bez takiej wiadomości zakładamy konto na stronie i wystawiamy fakturę na dane osoby, która robiła przelew.
Czy mogę dokonać płatności z konta w innej walucie niż PLN?
Tak, jeśli wybierzesz przelew SEPA w PLN, w kwocie równej wartości produktu, który kupujesz. Taki przelew daje gwarancję, że na moim koncie zostanie zaksięgowana właściwa kwota w złotówkach. Nie akceptujemy płatności przeliczanych po kursach banków z innych walut, ponieważ generują one niepotrzebne problemy księgowe i często wiążą się z koniecznością dopłaty (drugiego przelewu) od Ciebie.
Nie zapłaciłam kolejnej raty za kurs – co dalej?
Opóźnienie w płatności którejkolwiek raty za kurs o 3 dni robocze skutkuje zablokowaniem Twojego dostępu Kupującego do treści kursu. Opóźnienie w płatności o 5 dni roboczych skutkuje zablokowaniem dostępu również do bezpłatnej społeczności na Facebooku “Namiętności 2022 – Mistrzowskie Kreacje Premium Kobiet”.
płatności abonamentowe
Jak to działa technicznie?
Po przystąpieniu do programu abonamentowego (nazywanego dalej “PA”), płatności są pobierane automatycznie z Twojej karty co miesiąc. Uzyskujesz dostęp do biblioteki materiałów oraz do zamkniętej społeczności – grupy na Facebooku, gdzie odbywają się treningi i spotkania na żywo.
Czego dotyczą spotkania na żywo? Jaka jest ich tematyka i forma?
W ramach społeczności PA, regularnie widzimy się na live na żywo w osobnej grupie na FB. Są dwa rodzaje spotkań: treningi i sesje Q&A (czyli sesje pytań i odpowiedzi).
Regularnie zatem dodaję nowe treści oraz odpowiadam na Twoje pytania dotyczące treści, z którymi pracowałaś sama.
Czy spotkania na żywo będą nagrywane? Czy i w jakiej formie będę miała dostęp do nich później?
Spotkania prowadzę w formie live na platformie Facebook. Nagrania są potem dostępne na stronie www.kasiabutryn.com po zalogowaniu do Twojego panelu.
Jak zrezygnować z subskrypcji?
- Zaloguj się na stronę www.kasiabutryn.com. Wejdź do Galaktyka Namiętności, następnie kliknij w Twoje Kursy i wybierz zakładkę Memberships. Anuluj subskrypcję na wybrany program.
- Możesz również zrezygnować z subskrypcji, anulując comiesięczną płatność w Twoim banku. Jeśli nie opłacisz abonamentu za kolejny miesiąc, utracisz dostęp do materiałów i grupy na Facebooku. Oczywiście, subskrypcję możesz odnowić w dowolnym momencie.
Czy mogę zrezygnować w dowolnym momencie? Czy płacę wtedy za kolejny miesiąc / okres wypowiedzenia?
Tak, możesz zrezygnować w dowolnym momencie z PA. Robisz to sama w panelu użytkownika na stronie www.kasiabutryn.com. W momencie gdy anulujesz dalszą subskrypcję, płatność nie będzie pobrana z Twojej karty. Ważne – potrzebujesz anulować płatność PRZED datą kolejnej płatności, a nie po.
Co jeśli zrezygnuję w połowie miesiąca? Czy tracę dostęp natychmiast, czy z końcem okresu rozliczeniowego?
Opłacasz miesiąc w PA zawsze z góry. Jeśli dokonałaś płatności np. 06.09, a 23.09 zrezygnowałaś (czyli anulowałaś płatności w panelu użytkownika na stronie www.kasiabutryn.com), masz dostęp do PA do 05.10. Potem dostęp do materiałów na stronie oraz grupy na FB zostaje zablokowany. W każdej chwili możesz wrócić, wznawiając subskrypcję.
Jakie materiały będą dostępne w bibliotece programu abonamentowego?
W różnych momentach Namiętności oferujemy różne programy abonamentowe. Zapoznaj się z bieżącą ofertą na platformach social media Namiętności.
Czy mogę ściągnąć materiały na mój komputer?
Nie, nie ma takiej możliwości. Materiały są dostępne wyłącznie na stronie www.kasiabutryn.com oraz na osobnej zamkniętej grupie na Facebooku.
Czy jeśli teraz dołączę do programu po cenie promocyjnej, potem anuluję moje członkostwo, a potem będę chciała wrócić – czy obowiązuje mnie promocja?
Nie. Cena promocyjna przysługuje Ci tak długo, póki jesteś w PA bez przerwy. Po anulowaniu lub zawieszeniu członkostwa możesz do nas wrócić, ale już po cenie regularnej.
Zapłaciłam za pierwszy abonament – co dalej?
W ciągu maksymalnie 48h otrzymasz email z WordPress z danymi do logowania na stronie www.kasiabutryn.com. Chyba, że dokonasz zakupu w piątek wieczorem, wówczas najpóźniej dostęp otrzymasz w poniedziałek rano.
Zaloguj się na stronie, wejdź w zakładkę “Galaktyka Namiętności”, potem w “Twoje Kursu” i wybierz program abonamentowy.
W materiałach znajdziesz również link do społeczności na Facebooku.
Jeśli nie otrzymasz wiadomości powitalnej, odezwij się do nas, dane znajdziesz w zakładce „Kontakt”.
Nie zapłaciłam abonamentu za kolejny miesiąc – co dalej?
Jeśli nie zapłaciłaś za kolejny miesiąc programu abonamentowego, wówczas Twój dostęp do materiałów na stronie oraz grupy abonamentowej na FB zostaje zablokowany po upływie czasu, który opłaciłaś. W każdej chwili możesz wrócić, wznawiając subskrypcję.
Jeśli korzystałaś z ceny promocyjnej, to w wypadku nieopłacenia któregoś z miesięcy promocja przepada. Możesz powrócić do programu w dowolnym momencie, ale już w cenie regularnej.
MOJE KURSY, WARSZTATY I PROGRAMY
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
program gwiazdy dla gai
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.