Najczęściej zadawane pytania

Regulamin wersja opublikowana 17.02.2025  do pobrania TUTAJ.

proces zakupu

W jaki sposób mogę dokonać zakupu na stronie?

Wejdź na stronę krainatysiacaliscilisci.pl lub bezpośrednio do Sklep Gaja i wybierz program lub warsztat, który Cię interesuje. Dodaj go do koszyka i postępuj według instrukcji w opisie.

Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem? 

Tak, możesz. Na stronie sprzedażowej programu znajdziesz dane do przelewu tradycyjnego.
Na wszelki wypadek podaję Ci też dane do przelewu poniżej:

odbiorca: Pełnia Spełnienia Katarzyna Butryn
adres: ul. Iwaszkiewicza 7, 30-698 Kraków
NIP: 6782993939
IBAN: PL 28 2490 0005 0000 4500 1849 6610
Nazwa banku: Alior Bank SA
Adres siedziby banku: ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
BIC/SWIFT: ALBPPLPWXXX


Mieszkam zagranicą – w jaki sposób mogę dokonać płatności?

Przyjmujemy płatności zagraniczne za pośrednictwem Stripe. Jeżeli potrzebujesz indywidualny link, żeby dokonać platności lub nadal nie jest to optymalne rozwiązanie dla Ciebie – skontaktuj się z nami, najlepiej drogą mailową dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com

 

Kupuję kurs w sklepie i po kliknięciu “kupuję i płacę” pojawia się zdanie “kod pocztowy płatności nie jest prawidłowym kodem pocztowym”.

Spróbuj:

  • wyczyścić ciasteczka w przeglądarce lub przejść w tryb incognito
  • wybierz opcję “Pay pal checkout” i wpisz kod pocztowy zgodny z Twoim kodem pocztowym w Pay pal
  • sprawdź czy format kodu pocztowego jest prawidłowy.

Jeśli te opcje nie zadziałają, możesz opłacić kurs tradycyjnym przelewem bankowym. Skontaktuj się wówczas z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com

 

Kupiłam kurs przez stronę, co dalej?

Otrzymasz od nas automatyczne maile:
1) z potwierdzeniem złożenia zamówienia,
2) z potwierdzeniem dokonania płatności,
3) z dostępami do treści

Jeżeli do 10 minut nie otrzymasz żadnego z tych maili, sprawdź proszę zakładkę Spam w swojej skrzynce mailowej, a jeśli tam nie znajdziesz żadnego liściastego maila – skontaktuj się z nami drogą mailową na adres dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.

Nie mogę się zalogować. Hasło lub login są nieprawidłowe.

W pierwszej kolejności, spróbuj zresetować swoje hasło, klikając w link “Zresetuj hasło”, widoczny poniżej okienka logowania na stronie https://www.kasiabutryn.com/login/. Pamiętaj, by wyczyścić cookies (ciasteczka) w Twojej przeglądarce albo przejść w tryb incognito.

Jeśli zmiana hasła nie pomoże, daj nam znać na adres dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.

 

Czy mogę zmienić hasło? Jak to zrobić?

Oczywiście. Po zalogowaniu się, kliknij tutaj. Wyświetlą się informacje, które możesz dowolnie modyfikować.

 

 

płatności jednorazowe

Czy wystawiacie faktury?

Tak, ZAWSZE wystawiamy faktury VAT (nieważne czy je potrzebujesz czy nie – po prostu mamy taki obowiązek w ramach legalnie prowadzonego biznesu). Standardowo robimy to na adres podany w przelewie lub płatności. Jeśli chcesz zmienić dane na fakturze, skontaktuj się z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.

 

Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem? 

Tak, możesz. Na stronie sprzedażowej programu znajdziesz dane do przelewu tradycyjnego.
Na wszelki wypadek podaję Ci też dane do przelewu poniżej:

odbiorca: Pełnia Spełnienia Katarzyna Butryn
adres: ul. Iwaszkiewicza 7, 30-698 Kraków
NIP: 6782993939
IBAN: PL 28 2490 0005 0000 4500 1849 6610
Nazwa banku: Alior Bank SA
Adres siedziby banku: ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
BIC/SWIFT: ALBPPLPWXXX

    
Mieszkam zagranicą – w jaki sposób mogę dokonać płatności?

Przyjmujemy płatności zagraniczne za pośrednictwem Stripe. Jeżeli potrzebujesz indywidualny link, żeby dokonać platności lub nadal nie jest to optymalne rozwiązanie dla Ciebie – skontaktuj się z nami, najlepiej drogą mailową dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com

 

Co się stanie, jeśli opłacę kurs z cudzego konta bankowego?

Poinformuj nas o tym. Bez takiej wiadomości zakładamy konto na stronie i wystawiamy fakturę na dane osoby, która robiła przelew. 

 

Czy mogę dokonać płatności z konta w innej walucie niż PLN?

Tak, jeśli wybierzesz przelew SEPA w PLN, w kwocie równej wartości produktu, który kupujesz. Taki przelew daje gwarancję, że na moim koncie zostanie zaksięgowana właściwa kwota w złotówkach. Nie akceptujemy płatności przeliczanych po kursach banków z innych walut, ponieważ generują one niepotrzebne problemy księgowe i często wiążą się z koniecznością dopłaty (drugiego przelewu) od Ciebie.

płatności ratalne

Czym są płatności ratalne?
Oferujemy naszym klientom możliwość opłacenia kursu, programu w formie płatności ratalnych. Przykładowo jeśli cena programu wynosiła 1000 pln, płatności ratalne mogły przyjąć formę 300 pln płatne 3 razy do 30 dni kalendarzowych.
Wybierając płatności ratalne bierzesz na siebie odpowiedzialność pilnowania terminów kolejnych rat oraz zobowiązujesz się do spłaty całej należnej kwoty.

 Czy wystawiacie faktury?

Tak, ZAWSZE wystawiamy faktury VAT (nieważne czy je potrzebujesz czy nie – po prostu mamy taki obowiązek w ramach legalnie prowadzonego biznesu). Standardowo robimy to na adres podany w przelewie lub płatności. Jeśli chcesz zmienić dane na fakturze, skontaktuj się z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.

 

Płatności ratalne

Jeśli wybrałaś płatności za pośrednictwem Stripe, za 30 dni pieniądze zostaną ściągnięte z Twojego konta ponownie. Chcąc zrezygnować, zmień ustawienia swojego konta płatności.

Jeśli płatność miała zostać ściągnięta, ale nie było odpowiedniej ilości środków na koncie, nie musisz robić tego manualnie. Gdy wpłacisz pieniądze na konto, program automatycznie je ściągnie. 

Jeśli płacisz przelewem z konta bankowego,  masz dwie możliwości:

  • Pilnujesz daty i robisz przelew co 30 dni kalendarzowych
  • Zlecasz bankowi płatność cykliczną co 30 dni kalendarzowych.

 

Zapłaciłam ratę podwójnie – co robić?

Może się tak zdarzyć, gdy ustawiłaś zlecenie płatności cyklicznej, a w momencie płatności na Twoim koncie nie było wystarczających środków. Opłaciłaś więc ratę przelewem, a po wpłynięciu środków system również pobrał kwotę z Twojego konta. Skontaktuj się wówczas z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.

 

Co się stanie, jeśli opłacę kurs z cudzego konta bankowego?

Poinformuj nas o tym. Bez takiej wiadomości zakładamy konto na stronie i wystawiamy fakturę na dane osoby, która robiła przelew. 

 

Czy mogę dokonać płatności z konta w innej walucie niż PLN?

Tak, jeśli wybierzesz przelew SEPA w PLN, w kwocie równej wartości produktu, który kupujesz. Taki przelew daje gwarancję, że na moim koncie zostanie zaksięgowana właściwa kwota w złotówkach. Nie akceptujemy płatności przeliczanych po kursach banków z innych walut, ponieważ generują one niepotrzebne problemy księgowe i często wiążą się z koniecznością dopłaty (drugiego przelewu) od Ciebie.

 

Nie zapłaciłam kolejnej raty za kurs – co dalej?

Opóźnienie w płatności którejkolwiek raty za kurs o 3 dni robocze skutkuje zablokowaniem Twojego dostępu Kupującego do treści kursu. Opóźnienie w płatności o 5 dni roboczych skutkuje zablokowaniem dostępu również do bezpłatnej społeczności na Facebooku Kraina Tysiąca Liści – Moja Święta Ziemia.
Jeśli regularnie zapominasz o uregulowaniu płatności ratalnych na czas – wówczas poprosimy Cię o zaprzestanie bycia naszym klientem w przyszłości. 

płatności abonamentowe

W chwili obecnej (z dniem 07 maja 2025) w Krainie Tysiąca Liści nie oferujemy żadnych płatności abonamentowych (tzw. subskrypcyjnych).

 

program Ukochana Gaja

Ile trwa program Ukochana Gaja?
Program trwa 12 miesięcy.

Czy jest możliwość wcześniejszej rezygnacji z programu Ukochana Gaja?
Możesz przestać korzystać z treści programu w każdej chwili, jednak jeśli wybrałaś płatności ratalne – zobowiązałaś się do spłacenia pełnej kwoty wobec Pełnia Spełnienia Katarzyna Butryn. 
Twoja rezygnacja z uczestnictwa nie oznacza anulowania Twoich zobowiązań finansowych wobec Pełnia Spełnienia Katarzyna Butryn.

Wybrałam płatności ratalne, czy jest możliwość spłaty pozostałej kwoty jednorazowo? 
Tak, istnieje taka możliwość. Skontaktuj się z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.

Jak długo mam dostęp do materiałów?
Dostęp do Ukochanej Biblioteki masz przez cały czas Twojego uczestnictwa w programie Ukochana Gaja, czyli przez 12 miesięcy kalendarzowych. 
Nagrania comiesięcznych spotkań z Katarzyną oraz Ceremonii wysyłamy do Ciebie drogą mailową – i możesz przez określony czas (zazwyczaj 7 dni) pobrać nagrania na swój komputer/nośnik. 

Czy jest możliwość bliższej pracy z Katarzyną w ramach Ukochanej Gai?
Program Ukochana Gaja jest doświadczeniem grupowym i nie zawiera w sobie elementu pracy 1-1 z Katarzyną. Jeśli jesteś zainteresowana możliwością pracy 1-1 – skontaktuj się z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.

 

program Świątynia Kapłanki Ziemi

Ile trwa program Świątynia Kapłanki Ziemi?
Program trwa 9 miesięcy.

Czy program Świątynia Kapłanki Ziemi jest prowadzony na żywo?
Tak! Świątynia Kapłanki Ziemi jest programem w całości prowadzonym na żywo.

Czy jest możliwość wcześniejszej rezygnacji z programu Świątynia Kapłanki Ziemi?
Możesz przestać korzystać z treści programu w każdej chwili, jednak jeśli wybrałaś płatności ratalne – zobowiązałaś się do spłacenia pełnej kwoty wobec Pełnia Spełnienia Katarzyna Butryn.
Twoja rezygnacja z uczestnictwa nie oznacza anulowania Twoich zobowiązań finansowych wobec Pełnia Spełnienia Katarzyna Butryn.

Wybrałam płatności ratalne, czy jest możliwość spłaty pozostałej kwoty jednorazowo?
Tak, istnieje taka możliwość. Skontaktuj się z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.

Jak długo mam dostęp do materiałów?
W ramach Świątynia Kapłanki Ziemi otrzymujesz dostęp do nagrań, treningów i aktywacji w sposób nieograniczony.

Gdzie będą znajdować się materiały po tym jak zakończę moje uczestnictwo w Świątynia Kapłanki Ziemi?
Nagrania treningów, ceremonii, aktywacji wysyłamy do Ciebie drogą mailową – możesz je pobrać na komputer/Twój nośnik danych przez określony czas (do końca trwania edycji ŚKZ, w której uczestniczysz).

Czy jest możliwość bliższej pracy z Katarzyną w ramach Świątynia Kapłanki Ziemi?
Tak! Istnieje taka możliwość – możesz wykupić mentoring 1-1 z Katarzyną podczas Twojego uczestnictwa w Świątynia Kapłanki Ziemi, na 3, 6 lub 9 miesięcy.  W tym celu skontaktuj się z nami na dziendobry@krainatysiacalisci.pl lub krainatysiacalisci@gmail.com.

Czy uczestnictwo w wyjeździe w ramach Świątynia Kapłanki Ziemi jest w cenie programu?
Nie, nie jest. Wyjazd jest opcjonalny, możesz wziąć w nim udział jeśli chcesz. Koszty wyjazdu (dojazd, ubezpieczenie, wyżywienie, nocleg, dodatkowe wydatki) znajdują się po Twojej stronie.